חג הפסח בפתח ואיתם יגיעו גם ערבי האירוח החגיגיים עם בני המשפחה, החברים והקרובים האחרים

– חג הפסח הוא הזדמנות מצוינת ומתבקשת להתחדשות, גם פנימית בנפשנו וגם בסביבת חיינו בדגש על סביבת האירוח המרכזית שלנו בחגים, המטבח ופינת האוכל.

רגע לפני, ריכזנו עבורכם מספר דגשים בולטים וחשובים שיעשו לכם את החיים הרבה יותר קלים כאשר תפנו להתעניין בנוגע לחידוש ו/או שיפור הנראות של המטבח ופינת האוכל הביתית שלכם, בין אם מדובר ברכישת פריטי ריהוט משלימים ובין אם בקניית פינת אוכל מעוצבת חדשה, "מן הניילונים" מה שנקרא… אז שימו לב, השקיעו כמה דקות והחכימו:

1. התאמה בין הצבעים– במידה ואתם מעצבים את החללים שבביתכם בסגנון מודרני, אנו נמליץ לכם על רכישה של רהיטים בגוונים בהירים. לסגנון קלאסי יתאים צבעים בגוון יותר חום וכהה.

 

2. מראה לא רק לפי מחיר– תנסו שלא להתייחס לתג המחיר של המוצר שבו אתם מעוניינים. בין אם אתם מעוניינים ברהיט יקר או זול, הדבר הראשון שאמור לעמוד לנגד עיניכם זו השאלה האם הוא מתאים בכלל לסגנון העיצובי שאתם מנסים ליצור בפינת האוכל. במידה ואתם חושבים שהרהיט שבו אתם מתעניינים באמת יכול להוסיף משהו מיוחד, השלב הבא יהיה כמובן לבדוק את המחיר ולראות אם הוא עומד במסגרת התקציב שלכם.

 

3. נוחות– בדרך כלל פינת אוכל תתאפיין בשולחן אכילה וכסאות ישיבה. חשוב מאוד לוודא שאתם בוחרים לרכוש ציוד שיהיה נוח לשימוש, כך שכל מי שיבחר לשבת על הכסאות שאתם קונים יוכל ליהנות מנוחות אולטימטיבית. במידה ואתם רוצים שגם יהיה לכם נוח לאכול כמובן, מומלץ לשים לב לא רק לנוחות של הכסאות, אלא גם לנוחות שניתן להפיק משימוש בשולחנות שאתם מתכוונים לרכוש.

4. התייעצות– כפי שהזכרנו בראשית המאמר, התייעצות עם גורם מקצועי כמו מעצב פנים עשויה לחסוך לכם לא מעט כאבי ראש ולאפשר לכם לעשות את הבחירות החכמות ביותר. במידה ואתם רוצים לקבל את ההחלטות הנכונות ולעצב את אזור המטבח בביתכם ופינת האוכל כמו שצריך, כמובן שאיש מקצוע בעל ניסיון יוכל לסייע לכם רבות, וכדאי לכם לקחת זאת בחשבון.

לעתים אנשים נוטים לשכוח זאת, אך כאשר מדובר על עיצוב של חללים בביתנו הדימיון הוא הגבול שלנו, וכל מה שאנו צריכים לעשות זה לבחור את החזון העיצובי שעומד לנגד עיננו ולממש אותו, בין אם בעצמנו בלבד ובין אם בעזרתו של מעצב פנים. שדרוג המראה של החללים בביתכם ובין היתר פינת האוכל ושולחן לסלון זה דבר שעשוי לכדי שיפור מהותי בנוחות והרגשה שלכם בעת השהייה בחללים הללו. כך שאם אתם רוצים רוצים ללכת על האופציה הטובה ביותר מבחינתכם, כמובן שיהיה עדיף לכם לשדרג את כל הבית שלכם ולשים לב שכל חלל וחלל מעוצב לפי שביעות רצונכם.

Related Posts

כתיבת תגובה