הגענו לימים החמים של הקיץ וזה תפס אותנו לא מוכנים. כעת אנו מבינים כי הגיע הזמן לרכוש בריכה ביתית מפני שאין כמו בריכה בכדי להגשים את החלום של בילוי שירענן לנו את הקיץ ויכניס הרבה בילוי וכיף לתא המשפחתי והחברתי שלנו. במאמר זה נבחן יחד איך לבחור את הבריכה המושלמת ביותר עבורנו בהתאם לחלל שלנו ומה צריך לקחת בחשבון כאשר אנו רוצים לרכוש בריכה לחצר או לגינה.

אנשים רבים חושקים לבלות את הקיץ החם בבריכה קרה ואישית, רק שכאשר אנו רק חושבים על ללכת לבריכה ציבורית, הרעש, המחיר היקר בצפיפות וניקיון המים די מבאסים לנו את היציאה מהבית, אך כאשר יש ברשותנו גינה או חצר אנו יכולים להביא את הבריכה אלינו ולעצב אותה ולשמור עליה כפי שעולה על רוחנו. פתאום החלום של בריכה פרטית הוא בר הגשמה, אך יש כמה דברים משמעותיים אשר חשוב לדעת לפני שאנו ניגשים לרכוש את בריכת חלומותינו.  

אילו סוגי בריכות ביתיות קיימות בשוק הישראלי?

ניגש מהפופולרי ביותר לפחות פופולרי, רק חשוב לדעת שלאו דווקא מה שפופולרי יותר הוא איכותי יותר. חשוב כי הבריכה תתאים לחלל שיש ברשותכם, מפני שלא כל בריכה לחצר תתאים לגינה שלכם או להנאות שאותם אתם רוצים להשיג.

ובכן, הבריכות הנפוצות ביותר בישראל הוא בריכת אולטרה ובריכת העמודים. לכל אחד מסוגי הבריכות האלה ישנו טווח גדול מאוד של גדלים ומחירים שונים, כך שתוכלו להתאים כל סוג בריכה במדויק לפי צרכיכם.

בריכת אולטרה – זוהי בריכה גדולה יחסית בממדים שלה. היא מגיעה בכמה צורות שונות, כך שהיא תתאים לכל חלל שתרצו לשים אותה: בריכה עגולה, בריכה אובלית ובריכה מלבנית.

בריכת עמודים – גם בריכות אילו קיימות במגוון גדלים שונים. מבריכות קטנות ובמחירים נמוכים דרך בריכות לילדים שאינן דורשות כלל תחזוקה ועד לבריכות גדולות המתאימות לספורט מים ומשחקים.

בריכה מתנפחת אלו סוגי בריכות אשר לא זקוקות לתמיכה ולא לתחזוקה שוטפת, אלו בריכות המתאימות בד"כ לעונה אחת ולאחר מכן צוברות צהבת בתחתית הבריכה, לכן הן זולות ומגיעות במגוון צורות ובעלי חיים מתנפחים המותאמים לילדים.

אז מה כדאי לדעת לפני שרוכשים בריכה ביתית:

הדבר הראשון שצריך להתייחס אליו כאשר בוחרים בריכת שחיה לגינה הוא גודל השטח שאתם רוצים לפנות עבור הבריכה. לפי שטח החלל שלכם תוכלו מיד לדעת האם אתם צריכים בריכה קטנה או גדולה, עגולה או מלבנית וכו'. בנוסף, כדאי שתדעו מה מטרת הבריכה. האם היא מיועדת לשחHיה וספורט מים? כי אז תצטרכו בריכה ענקית ורצוי מלבנית. או האם אתם רוצים בריכה מפנקת לטבול בה ולשהות בה עם כוס יין, שכן במצב כזה תתאים לכם בריכה עגולה, קטנה יותר ומעוצבת יותר.

ממה עשויות הבריכות הביתיות?

לרוב, הבריכות הזולות יותר יהיו בנויות מפיברגלאס, אך חשוב לדעת כי בריכות שעשויות מיציקת בטון וקרמיקה יהיו הרבה יותר מושקעות ומרהיבות בעיצובן וגודלן. בריכות אילו יהיו לרוב יקרות יותר וידרשו ממש מהפך בגינה שלכם.

תחזוקה שוטפת של בריכות:

חשוב לדעת כי לא רק רכישת הבריכה עולה לנו, צריך תמיד לקחת בחשבון גם את ההוצאות השוטפות של תחזוקת הבריכה וגם את כל הפינוקים שנרצה להכיל לתוכה ולחלל החצר. לרוב, התחזוקה כוללת רובוט לניקוי בריכה, כימיקלים לניקוי הבריכה, אמצעי בטיחות שונים כמו: סולם לבריכה, גלגל הצלה לבריכה ועוד שלל מוצרים ואביזרים שיגרמו לכם לשהות בבריכה בבטחה ובניקיון מקסימלי.

אביזרים נוספים שחשוב לקחת בחשבון כאשר רוכשים בריכה פרטית: תאורה לתוך הבריכה ותאורה בחלל הסובב את הבריכה כך שתוכלו לשהות בה בכל שעות היממה וליהנות מאווירה מיוחדת שאת יכולים לעצב לעצמיכם. בנוסף, חשוב לרכוש כיסוי לבריכה שישמור את הבריכה נקיה לאורך זמן, מה שיחסוך לכם לא מעט כסף על חידוש מים.

לא לשכוח כמובן לרכוש אמצעי בטיחות לבריכה, כך שהילדים ירגישו בטוחים. תהנו משכשוך קיץ מהנה!

כתיבת תגובה