רוצים לחדש את חדר השינה ולבחור ארון? כדאי שתקראו את הדברים הבאים. קודם כל, לפני שרוכשים ארון לחדר השינה, חשוב לזכור למדוד היטב את מידות החדר ולהתייחס לגודל רהיטים אחרים שבו. לאחר שתמדדו את גודלו של החדר, גודל המיטה, רהיטים אחרים כגון שידות, תדעו את הגודל המכסימלי את הארון שתוכלו להכניס פנימה. כעת, כדאי להכיר כמה וכמה סוגי ארונות מומלצים, לחדר השינה שלכם.

הקלאסי – ארון פלוס מראה

אם אתם לא מחפשים בהכרח חידושים יוצאים מן הכלל ואתם בעד עיצוב וסגנון קלאסי ויעיל, אפשר להמליץ על השילוב הבא. ארון הזזה עם מראה הוא השילוב המושלם לכל חדר שינה, משום שכך פשוט הכי נוח להתלבש נכון. אם אתם רוצים תמיד לצאת מהבית כאשר אתם (או אתן) נראים במיטבכם, ארון המשולב עם מראה גדולה, פשוט מתבקש. אבל שימו לב שזה לא הפלוס היחיד של הארון מסוג זה. זהו פתרון שמומלץ עד מאוד גם לחדרי שינה יחסית קטנים. אם החדרים אצלכם בבית קטנים, מראות מקנות אפקט מגדיל ומרחיב. החלל ייראה וירגיש לכם רחב יותר, וזה בהחלט מאוד נעים.

עיצוב עדכני – דלתות רחף

סוג נוסף של ארון שאפשר להמליץ עליו בכל לשון של המלצה עבור חדרי שינה הוא ארון הרחף. לא צריך להתבלבל מהשם, זה לא פריט מדע בדיוני, של ארון בעל כושר ריחוף. מה שבאמת המשמעות של הארון היא שהדלתות בנויות כך שהן נראות כמרחפות מעל משטח הרצפה (בין אם פרקט ובין אם אריחים). זה סגנון מרהיב עין, ששם דגש על קו נקי ואחיד. בארון לא מותקנות מסילות בבסיס שלמטה, אלא הדלתות נעות מעל מתקן עילי. משמעות הדבר היא שאין מסילות שיתלכלכו, הדלתות לעולם לא נתקעות ולא צריך להתאמץ בניקוי אבק או לכלוך שנלכדים במסילה, כפי שנהוג בארונות הזזה רגילים.

עיצוב משופר – ארון טלוויזיה

אם אתם רוצים להתחדש עם ארון מוצלח במיוחד, תוכלו להביא בחשבון המלצה נוספת – ארון טלוויזיה. מדובר על ארון בגדים לכל דבר, אשר ניתן לשלב אותו עם הטלוויזיה המתבקשת. זה נהדר משום שכך אפשר לשמור על חדר שינה בעיצוב מינימליסטי, חוסכים מקום נוסף לטלוויזיה, אין צורך להתקין מתקן תלייה או להכניס שידת טלוויזיה. בחלק מהדגמים הנבחרים, הטלוויזיה סמויה לגמרי מן העין, עד לרגע שבו מדליקים אותה כדי לצפות בתכנים הרצויים.

המלצה חמה – כך תבחרו סידור פנימי מושלם

לא נסיים לפני שנוסיף המלצה חמה, שתעזור לכם ליהנות מפתרון פרקטי ואידיאלי לצרכים שלכם. שימו לב שיצרנים רבים או משווקים מקצועיים יכולים "להלביש" לעיצוב הארון הרצוי לכם, סידור פנימי לפי רצון הלקוח. לדוגמא, ניתן לגלות גמישות במספר המגירות, בכמות המדפים, במספר פתרונות התלייה. הביאו בחשבון את סוגי הבגדים שלכם, ורק אחר כך החליטו על סידור פנימי המתאים לכם.

כתיבת תגובה