עיצוב הבית הנוכחי נראה לכם משעמם או מיושן? זה הזמן לחדש, זה הזמן לשדרג. מעצבים מקצועיים מציעים למי שרוצה לשדרג את הבית לנקוט בשיטה מאוד יעילה, שעושה הרבה סדר. כדאי להתייחס לחללים השונים בצורה פרטנית. כל חדר וכל חלל משדרגים בנפרד, כאשר ברקע ישנו קונספט כללי מקשר שיוצר הרמוניה ואיזון. הטיפים הבאים יעזרו לכם בשדרוג חללי הבית, באופן שכל אחד יכול.

שדרוג חדר האמבטיה

עם הזמן, חדר האמבטיה מאבד הרבה מהברק. מאוד נפוץ שחדר האמבטיה נראה מוזנח למדי, כך שהשדרוג צריך להתחיל עם ניקיון והברקה. קנו חומרי ניקוי איכותיים, הסירו אבנית, נקו עובש. במידה והאמבטיה מוכתמת, אם היא סדוקה או לא מבריקה, לא חייבים להחליף את כולה. אפשר לבצע חידוש האמבטיה בתוך יום אחד ובעלות לא גבוהה. לאחר מכן, ניתן לשדרג אפילו יותר את החלל על ידי הכנסת גוף תאורה משופר או שימוש במדבקות קיר לאריחים. אם התקציב שלכם מאפשר, תוכלו להחליף את הכיור הישן בדגם חדר ולהתקין במקום ניאגרה רגילה, ניאגרה סמויה.

שדרוג הסלון

 את הסלון אפשר לשדרג ללא קושי, על ידי החלפת רהיטים ישנים ברהיטים חדשים. אם לא רוצים להשקיע כסף רב, אפשר לבחור בפריט אחד מיוחד, שמשפיע על כל החלל שמסביבו. למשל, החלפת מערכת הישיבה או הכנסת קונסולת כניסה, שפוגשת את מי שנכנס הביתה סמוך לכניסה ולא רחוק מהסלון. שולחן סלון מרהיב, חדש ומיוחד מאפשר יצירת מהפך תדמיתי שלם בחלל המרכזי בבית. להשלמת האווירה ניתן להוסיף פתרונות תאורה חדישים, תאורה שקועה או נישות גבס. אפשר להוסיף טאץ' נוסף על ידי הכנסת כריות מעוצבות כאקססוריז לספות או התקנת ווילונות יוקרתיים, שמחמיאים לסלון שלכם.

שדרוג המטבח

את שדרוג המטבח ניתן גם כן לבצע בשיטות שונות, הכל בהתאם לתקציב שלכם ולמהירות הביצוע הנדרשת. אפשרות אחת הולכת במסלול של החלפת מטבח קומפלט. זו פעולה לא זולה, צריך לבחור מטבח חדש, להזמין שיש חדש, להביא נגר וכדומה. אם מחפשים משהו יותר חסכוני, טיפול די פשוט ולא יקר יכול להביא תוצאה לא רעה בכלל. למשל, במקום להחליף את כל המטבח ניתן להזמין אך ורק דלתות חדשות לחזית הארונות. מבחוץ, הארונות ייראו חדשים לגמרי. אם אתם רוצים לעשות חידוש קטן בעצמכם, תוכלו לשייף את הארונות ולצבוע באופן עצמאי בצבע חדש הרצוי לכם. טיפ לשדרוג אריחים – אפשר להשתמש בצבעים מיוחדים או להדביק מדבקות או טפטים דמויי קרמיקה מעוצבת.

שדרוג חדר שינה

דרך לא מסובכת לשדרג את חדר השינה היא להחליף את גופי התאורה הישנים. אפשרות אחרת היא להזמין ארון חדש, בסגנון מודרני ויפה יותר, עם דלתות הזזה ומראות גדולות. אם רוצים להשיג תוצאות יפות בתקציב צנוע, אפשר להכניס שטיח מעוצב ולקנות מצעים מרהיבים ווילונות תואמים.

 

 

כתיבת תגובה