שאולות ותשובות | לוטוס שולחנות סלון ומזנונים

שאלות ותשובות

• איך המוצר מגיע ?

המוצרים שלנו מגיעים ארוזים ועטופים על מנת שלא יתרחש נזק בזמן ההובלה.

 

• האם רהיטים איכותיים ועמידים ?

כן, כל הרהיטים שלנו נבחרו בקפידה ועברו בקרת איכות, עמידות הרהיטים לטווח הארוך תלוי באופן השימוש שלך.

 

• האם המוצרים מגיעים עם הרכבה ?

על מנת לחסוך בעלויות הרכבה שולחנות הסלון במבצע והמזנונים באתר נבחרו בקפידה ומגיעים עם חוברת הרכבה קלה ופשוטה כך שכל אחד יוכל להרכיב את המוצר ולחסוך עלויות, חלק מהמוצרים כגון השולחנות מגיעים מורכבים ויש צורך רק בהנחת הפלטה עליהם.

 

• תוך כמה זמן ההזמנה מגיעה אלי ?
מיד לאחר הזמנתכם הצוות שלנו אורז את המוצר ומעביר לחברת השליחויות, זמן המשלוח נע בין 7-14 ימי עסקים [לרוב 9-10 ימי עסקים]

מלבד מוצרים שעליהם צוין זמן משלוח שונה בתיאור המוצר*

 

• האם אפשר לחלק לתשלומים כשמשלמים באשראי ?
כן עד 3 תשלומים שווים ללא ריבית.

 

• האם השליח יוצר קשר לפני שהוא מגיע ?
כן. השליח מתקשר שעה לפני ההגעה בכדי לתאם ולוודא שהינכם בכתובת המצוינת.

 

• האם אפשר להחליף את המוצר ?
במידה וקיבלת את הרהיט והתחרטת אפשר בקלות להחליפו על פי חוק הגנת הצרכם תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר לצורך כך יש ליצור קשר עם נציג שירות ולשלוח את המוצר חזרה אלינו.

החלפה תתאפשר אך ורק במידה והמוצר ארוז באריזתו המקורית ולא הורכב*

 

• יש החזרות ?
כן, אפשר לבצע החזרה ולקבל החזר כספי מלא כולל הדמי משלוח לצורך כך יש ליצור קשר עם נציג שירות (החלפות והחזרות יתאפשרו אם הרהיט לא היה בשימוש או הורכב)

 

• האם יש תשלום על המשלוח ?
עלות המשלוח תחושב לפי כל מוצר בעגלת הקניות

 

• האם יש אחריות ?
כן, האחריות היא על שלמות המוצר בעת הגעתו. במידה והתגלה פגם כלשהו יש ליצור קשר עם נציג שירות על מנת להחליפו.

 

• האם אתם מגיעים לכל הארץ ?
כן, מגיעים לכל נקודה בארץ.

translation missing: he.products.product.order_dayNames
translation missing: he.products.product.order_monthNames
translation missing: he.products.product.notice_only_stock
הוסף לרשימת המשאלותtranslation missing: he.general.nt_tooltip.browse_wishlistמחק מרשימת המשאלות
עגלת קניות

העגלה ריקה

Return To Shop