הסלון שלנו הוא אחד החלקים המשמעותיים ביותר שיש לנו בבית. אין בית בו הסלון לא מקבל מקום של כבוד ולו משום שמדובר על הפינה בה כולם יכולים להתאסף יחד. בסופו של דבר ישראלים מוכרים אולי יותר מכל בתור עם מאוד משפחתי, כזה שפשוט צריך שיהיה לו חלל נעים ונוח בבית בו כל המשפחה יכולה להתכנס יחד. מה גם שלאור מגיפת הקורונה ושנתיים בהן בילינו הרבה יותר זמן בבית, הבינו משפחות ישראליות רבות שהגיע הזמן לתת את תשומת הלב הדרושה לחלל המרכזי בבית.

עיצוב של סלון מתחיל מתוך הצורך

כל משפחה וכל אחד מעוניינים לקבל בסלון מענה מעט אחר. יש מי שאוהבים לראות ביחד טלוויזיה בסלון, יש מי שבכלל מעוניינים שהסלון יהיה המקום שלהם לארח. יש משפחות בהן יש ילדים קטנים כך שצריך למצוא מקום לפינת משחקים ויש מי שהילדים שלהם כבר עזבו את הבית. כך שבראש ובראשונה עיצוב של סלון מתחיל מבחינה מדוקדקת של הצרכים שלכם כדי שניתן יהיה להבין אילו רהיטים יתאימו בדיוק לאורח החיים שלכם.

אל תשכחו למדוד את החלל היטב

הרבה פעמים אנחנו רואים לקוחות שהגיעו במטרה לרכוש את הרהיטים שיתאימו להם בדיוק. אחרי חיפוש והשקעה של זמן בבחירה מדוקדקת של הרהיטים החדשים, הם מגלים שאלו לא מתאימים לחלל אותו הם מעצבים. לכן חשוב מאוד לבצע מספר מדידות וממש להגיע עם שרטוט מדויק של הסלון כדי שתמיד תדעו, עם המספרים מול העיניים, מה בדיוק הרהיטים שיתאימו לכם ולצרכים שלכם. אל תשכחו כי במידה ואתם מעצבים סלון קטן, חשוב לבחור רהיטים לא גדולים מדי כדי שהחלל ישאר פתוח עד כמה שניתן.

לעצב סלון זה לחשוב על קו עיצובי

רהיטים יוקרתיים לסלון הם הריהוט שמדגים את הקו העיצובי אותו בחרתם. יש מי שאוהבים עיצוב קלאסי ואלגנטי, יש מי שמעוניינים דווקא לעצב בסגנון שהוא יותר כפרי, יש מי שמחפשים את המודרני ומי שמחפשים את האווירה הבוהמיינית. לכל אחד יש טעם אישי ופריטים אותם הוא אוהב יותר או פחות. עיצוב של סלון זה בראש ובראשונה הבנה של הטעם שלכם והתאמה של הפריטים לקו אותו בחרתם.

תמיד נכון לצאת לדרך אחרי שבוחנים באינטרנט אפשרויות שונות ואחרי שמחליטים על פלטת צבעים מסוימת. הרבה פעמים כאשר מגיעים אחרי איזו מחשבה מודעת הרבה יותר קל בסופו של דבר לבחור את המוצר המדויק שאותו אתם מחפשים.

לשאוב רעיונות כל הזמן

מי שלא מגיע מעולם העיצוב הרבה פעמים לא יצליח לחשוב באופן אינטואיטיבי על כל מיני רעיונות ועל פריטים שיכולים להשתלב האחד עם השני. הרי זה טבעי, מי שלא למד רפואה ככל הנראה לא ידע לאבחן מחלה ומי שאין לו רישיון לא ידע לקרוא את השלטים המורים על התנועה. אבל, זה שאתם אולי לא עוסקים בתחום הזה ביום יום לא אומר שאין לכם איזה טעם או כיוון מחשבה המיוחדים לכם. תמיד נכון ללכת ולחפש מקורות השראה שיעזרו לכם לבצע את הבחירה המדויקת ביותר עבורכם. באופן הזה תוכלו גם לתרגם את הרצונות שלכם למי שאמונים על מתן עזרה בתחום.

תמיד נכון לבחור מוצרים איכותיים

רהיטים איכותיים זה מה שעושה את ההבדל בין סלון שנראה טוב ובין סלון שנראה לא מדהים. חשוב מאוד לשים לב לכך שאתם לא מתפשרים ואת הרהיטים הגדולים, אלו שקובעים את התמונה הכללית, תרכשו מתוצרת איכותית.

כתיבת תגובה