מחסנים לגינה זו אופציה נוחה מאד, כאשר יש היכן לאחסן את הציוד שאינו נחוץ לבני הבית ביום יום וכך שולפים אותו מהמחסן רק בעת הצורך.

המיקום של המחסן בגינה

האופציה המועדפת לבחירת מחסנים לגינה בעת היא למקם את המחסן באחת הפינות המרוחקות של הגינה וכך המחסן לא יפריע להתנהלות בחצר שכוללת משחקים של הילדים, ישיבה בספות הנוחות וטיפול בגינת הנוי. כדאי לסלול שביל ולהתקין תאורה, כך שיהיה נוח להגיע אליו עם ציוד ביום וגם בלילה.

אחסון במחסן

כל אדם שמעוניין לרכוש מחסן מגבש חשיבה על גודל המחסן הנחוץ לו וזאת בהתאם לפריטים שהוא מתכוון לאחסן בו. לאחר מכן הוא בוחן את הנפח המשוער של כל התכולה, כדי לקבל אומדן של גודל המחסן ובהתאם לכך הוא מזמין את המחסן.

יש בעלי נכסים שמתקינים מדפים בהיקף של כל המחסן כדי להניח עליהם פריטים שונים. המגמה היא לא להשאיר פריטים על רצפת המחסן וזאת כדי למנוע נזק אם תהיה הצפה וגם למנוע נזקים במקרה של מזיקים.

במחסן אפשר לאחסן את כל כלי הגינה כמו מעדר, מגרפה, מכונה לקיצוץ הדשא, חומרי דשן, עציצים, אדניות ועוד. כמו כן אופניים של כל בני המשפחה, ציוד לקמפינג ששמור למועד שבו בני המשפחה ייסעו לטיול. האריזות כוללות אוהל, שקי שינה, צידנית, כלי אוכל רב פעמיים ועוד.

בנוסף לכך אפשר לאחסן במחסן גם כלי עבודה ידניים כמו מברגים, משור, מפתח צינורות ופטיש וגם כלי עבודה חשמלים כמו מקדחה ומברגה. כאשר הכול מרוכז במחסן זו נוחות מקסימלית לכל אחד מבני המשפחה.

סוגי המחסנים לגינה

שני המחסנים הפופולריים ביותר בעת לבחירת מחסנים לגינה הם מחסנים מעץ ומחסנים מאיסכורית.

היתרונות של מחסנים מעץ – יש אפשרות בדרך כלל להתקין אותם לבד, מדובר בחומר מבודד אשר יוצר הגנה מהמים, העלות של מחסן עץ היא זולה יותר מאלומיניום. רוב המחסנים אשר בנויים מעץ הם מעוצבים בסגנון כפרי ולכן הם בעלי נראות יפהפייה שמוסיפה יופי רב לגינה כולה.

היתרונות של מחסן אסכורית – פנל מבודד השומר על רמה אחידה של טמפרטורה במחסן. הוא בנוי משני פנלים ובאמצע קלקר וצמר סלעים ולכן הוא מתאים מאד לאקלים הישראלי.

בחירת מחסנים לגינה

לפני לבחירת מחסנים לגינה כדאי התייעץ עם חברים או עם אנשי מקצוע, כדי לקבל את ההחלטה שהיא המתאימה ביותר הן לצורך והן לשטח.

כתיבת תגובה